Oogzorgweken

Onze DM Oogzorg campagnes zijn gericht op continuïteit. Met name in de maanden januari, februari, juli en augustus vallen de winkelbezoeken tegen (de zogenaamde nieuwjaars- of vakantiedip). Om in deze maanden toch voldoende traffic naar de winkel te genereren is het zaak in te spelen op de ‘’achterblijvers’’, ook wel de 50-plussers. Voorts wijst onderzoek uit dat de 50-plussers  gezondheid belangrijk vinden. Reden genoeg om tijd vrij te maken voor oogzorg en om uw kennis en deskundigheid onder de aandacht te brengen.

Daarbij zijn de senioren steeds actiever, werken ze langer door en maken meer gebruik van digitale media. Tegelijkertijd krijgen ze onvermijdelijk steeds meer moeite met de kleine lettertjes en andere oogaandoeningen refererend aan de leeftijd. Dat betekent werk aan de winkel voor hun ogen!

Jill heeft speciaal voor deze periode twee verschillende campagnes ontwikkeld gericht op bovengenoemde doelgroep. Het betreft een DM campagne voor oog-meet-weken als ook een campagne voor oog-zorg-weken. Voor beide acties hebben we diverse mooie ontwerpen ontwikkeld waar je uit kunt kiezen. De ontwerpen zijn te vinden onderaan op deze pagina.


Meedoen met deze campagne

Heb je vragen over deze campagne of wens je persoonlijk advies, neem dan gerust contact op met Jill Marketing. Om de campagnes extra te ondersteunen kunnen we meerdere  mogelijkheden bieden, zoals het opmaken van posters, advertenties en social media uitingen. Daarmee bereik je zowel bestaande als nieuwe klanten en breng je deze campagne meer onder de aandacht!

  • Campagneboodschap

    Met deze campagne kun je jouw klantenbestand aanschrijven en uitnodigen voor een (gratis) deskundige oogmeting. Regelmatige controle voorkomt tenslotte problemen. Tevens kun je de nieuwste trends op brillengebied laten zien. De campagne bestaat uit een Direct Mail.

  • Doel campagne

    Stimuleren van herhalingsaankoop bij klanten die al geruime tijd hun bril niet hebben vervangen.

  • Doelgroep

    Klanten met een leeftijd tussen 40 en 85 jaar, die langer dan 2 jaar geleden een oogmeting hebben gedaan.

  • Rendement

    Gemiddeld leveren onze DM acties een gemiddelde kopende respons op tussen de 3% en 9%.

  • Campagne uitingen

    DM kaart / E-mail / Poster / Social Media / Advertentie

Interesse in deze campagne?

Voor meer informatie kun je een e-mail sturen naar info@jillmarketing.nl onder vermelding van ‘DM Oog-zorg-weken 2017’.

Jij ontvangt vervolgens van ons een presentatie  van de verschillende ontwerpen met de daartoe bijbehorende teksten. Voor de meeste uitingen volstaat een A5 formaat kaart. Echter bieden we voor de campagne van de DM oog-zorg-weken, die vaak meer privacy gevoelige tekst kan bevatten, de mogelijkheid een A5 oblong te versturen. Dit is een 2-luik voorzien van een transparante sluitzegel.

Bellen voor meer informatie kan natuurlijk ook T 085-2019711.

Onderwerp: DM oog-zorg-weken 2017

© Copyright - Jill marketing group | All rights reserved
Doe de gratis GEBIEDSANALYSE Doe de gratis DATASCAN