Klanten vinden, boeien en binden

De grootste uitdaging voor een zelfstandige retailer is het vinden en behouden van klanten. Het marketinggeweld van ketenbedrijven lokt consumenten weg bij de zelfstandigen. Hoe vind je dan toch nieuwe klanten en behoud je bestaande klanten? Jill heeft hier een uniek antwoord op. Jill combineert gegevens uit de winkeldatabase met informatie uit Nederlands grootste consumentendatabase en voert op basis hiervan zeer gerichte en gesegmenteerde DM campagnes uit.

Jill valideert

Jill vindt de kwaliteit van je database van groot belang. Waarom DM acties sturen naar klanten die zijn verhuisd zonder dat je dit weet. Of nog erger: naar klanten die zijn overleden. Jill koppelt je winkel database aan de grootste

Jill verrijkt je data

Jill heeft toegang tot een landelijke database met daarin de profielen van alle huishoudens in Nederland. Jill koppelt deze profielen aan de klanten in je winkel database. Dat is de basis voor gesegmenteerde loyaliteitsacties, gerichte klantwerving  en

Jill analyseert & rapporteert

Elke Euro kun je maar één keer uitgeven. Jill analyseert vooraf iedere actie op basis van koopgedrag en klantprofiel om zodoende de hoogste respons op iedere actie te verzekeren. Respons rapportages zijn daarbij een “must”.  Groepsanalyses binnen de

Jill werft

Jill werft gericht nieuwe klanten. Op basis van een gebiedsanalyse (waar wonen welke klantprofielen) en een omzetanalyse van de winkel (uit welke groepen komen mijn klanten)

Jill onderhoudt je relaties

Loyale klanten moet je waarderen. Automatische loyaliteitsmarketing is daarom al 5 jaar een vast onderdeel van de Jill marketing oplossing. Via DM kaarten, email campagnes

Jill ontwerpt

Jill beschikt over een eigen design- en ontwikkelafdeling.  Zij bedenken, vormen en ontwikkelen ideeën tot klant en klare oplossingen voor zelfstandige opticiens.