achtergrond_valideren_adressenbestand

DE DATABASE VAN JILL BEVAT

Ruim 8 miljoen adressen

Ruim 15 miljoen consumenten

Een overlijdensregister

Een verhuisregister

achtergrond_consumenten1a

DE KLANT MOET DE WINNAAR ZIJN

Jill valideert je adressenbestand

  • Kostenbesparing door correct en uniek klantenbeeld

  • sturen met feiten & cijfers

  • Verhoging respons marketing acties

  • Voorkomen irritatie bij klanten en prospects

Verbeter de kwaliteit van je databestand door validatie. Jill controleert de kwaliteit en de actualiteit van je adressenbestand. Zo bespaar je op bel- of mailkosten doordat je geen adressen meer benadert waarvan de gegevens verouderd zijn. Je ontvangt de geactualiseerde gegevens retour zodat je klantenbestand weer helemaal up-to-date is.

Uit analyses van een actuele klantendatabase van een optiekwinkel (alle klanten met verkopen in de laatste 8 jaar) blijkt dat gemiddeld 11% van de data niet meer accuraat is. Klanten zijn verhuisd of inmiddels overleden. Dit betekent niet alleen dat er misschien overleden klanten worden aangeschreven, maar ook dat 11% van de DM uitingen niet bij de juiste personen terecht komt. Dus 11% van de DM uitgaven zijn “weggegooid geld”.

Jill heeft toegang tot een van de grootste consumentendatabase van Nederland welke reeds 23 jaar data verzameld van Nederlandse klanten. Een database met een  hoge betrouwbaarheid. Jill screent automatisch elke maand je klantendatabase. Lees hieronder hoe dit in zijn werk gaat.

Automatische koppeling aan de referentiedatabase

Elke maand worden automatisch alle consumenten uit jouw database geselecteerd die in de afgelopen 8 jaar een aankoop hebben gedaan. We verdelen dit bestand in 2 delen: aankopen gedaan in de afgelopen 5 jaar en aankopen gedaan tussen 5 en 8 jaar geleden. De gegevens die hier uit voortkomen worden vervolgens vergeleken met de adresgegevens uit de referentiedatabase. De gegevens die niet correct blijken te zijn worden automatisch teruggekoppeld. Deze info is 100% betrouwbaar.

Werk je met “EyeStore powered by Jill™” dan worden de gegevens (na goedkeuring) automatisch in je winkeldatabase verwerkt. Alle historische data blijven daarbij behouden zodat je altijd kunt terugkijken naar de oude situatie. Overleden klanten worden hierbij direct op inactief gezet.

Rapportage van bevindingen

Elke maand ontvang je van Jill een rapportage van de analyse van je data. Hoeveel verhuizingen, hoeveel overleden klanten, hoeveel incomplete adressen etc.

Deze rapportages zijn uitgebreid en bevatten veel interessante informatie om klantgericht te werk te gaan.

© Copyright - Jill marketing group | All rights reserved
Doe de gratis GEBIEDSANALYSE Doe de gratis DATASCAN